شعر ترانه تکست
شعر ترانه تکست
به دنياي شعر ترانه تکست خوش آمدید
بی تو دلم تنگه از مجتبی علیجانپور ( <-PostCategory-> )

بی تو دلم تنگه





بی تو غم روم سایه داره / بی تو روزام سرد و تاره


بی تو این دل بی بهاره / بی تو دنیام گریه داره


بی تو چشمام باز میباره / وقتی دل طاقت نداره


وقتی حسرت لونه داره / دیگه شادی جا نداره





بی تو دل پر تب وتابه / بی تو چشمام خیسه آبه


بی تو دل پر از عذابه / زندگی پر از سرابه


بی تو یک ثانیه دیره / این دلم بی تو میمیره


بیتو آسمون میگیره / این دلم میخواد بمیره
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 16 تير 1391برچسب:,ساعت 11:26 توسط اسحاق تتا |

مطالب پيشين
, ساعت 11:26" > بی تو دلم تنگه از مجتبی علیجانپور